Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Snö på landet

Kategori: Allmänt

I fredags var jag och Astrid och badade, hon är jätteduktig och glad när vi är i vattnet. Inga problem alls med att hälla vatten över huvudet eller hoppa runt och plaska, hon älskar det kan man säga. 
Alltid efter badet sover hon som en stock vilket gör att jag har fri hopp och lek i en timme efter hehe. 

När jimpen kom hem packade vi ihop oss för en helg på landet. 
Vi käkade middag med pappa och hade fredagsmys medan mamma fick jobba och slita. 
På lördagen hängde vi en stund med mormor och morfar. Dom är alltid så gulliga och jag är så glad att jag har dem. Skulle dock önska att jag var bättre på att prioritera och ta vara på tiden med dem. Nu har gamlingarna skaffat Skype så vi får snicksnacka där framöver :)

På med termobyxorna, mössa och vantar för hos syrran väntade pulkabacken som så lyxigt finns på deras tomt. Astrid fick provåka pulka och Jimmy brottade ner mig i snön. 




En god middag lagades och spel väntade när barnen somnat. 

Även söndagen fick bjuda på snölek. Vi passade på att bygga snöborg, snölykta och grillad korv, asmysigt. 





Bästa helgen på länge!
Tack för att jag får ha bästa familjen ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: