Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Sjukhussäng

Kategori: Allmänt

Det här med att dela rum med massa främlingar som vrider och vänder på sig, stånkar och stönar 😳 samtidigt så det piper och låter det är inte min melodi. 

Vid klockan 6 När jag äntligen lyckats somna kom sjuksköterskan för att ta prover och kolla läget. Allt såg fint ut och smärtan var fortfarande borta ✌🏼️. 
Jag fick sova en stund till och vid nio fick jag komma på ultraljud. 
GALLSTEN 😳
Upp på avdelningen för att få prata vidare med annan läkare..... Jag väntar fortfarande 😡
Nu längtar ja efter min lilla prinsessa och prinscharming jag vill så gärna komma hem till er, bara läkaren kan komma tillbaka från operation någon gång. 

Jaja så länge jag inte har ont så får det gå! 
Fortsättning följer... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: