Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Förändringar

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu är jag inne på min andra vecka som HR-assistent studerande. Det känns kul och spännande. Vi kickade igång med "Personaladministration" och "Information och kommunikation" så nu kommer jag att bli en hejare på Word bland annat. 
Jimmy är hemma med Astrid samt skolar in på dagis, en konstig känsla. Ska den där lilla skruttungen börja på dagis!?!?!? Hon är i vilket fall väldigt duktig. Hon vågar ta för sig och leka med de andra barnen, hon klappar dem på kinden och delar ut den sista frukten som blir kvar. När hon kommer hem är hon glad och full av energi, går oftast runt och skrattat och busar. När hon väl sover gör hon det som en klubbad säl. Det är svårt att varva ner och komma till ro men det är ju inte så konstigt med allt som hon är med om just nu. 

Det är då mysigt att vakna tillsammans hela familjen, käka frukost och hinna leka en stund innan dagen startar. 
Vi äter lunch tillsammans och gör roliga aktiviteter på eftermiddagarna, eller ja vi åkte pulka en dag iallafall 😄
Nu ska jag krypa ner och lyssna på Astrids söta små snarkningar! 
Puss och Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: