Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Aj aj aj

Kategori: Allmänt

Jag kan knappt röra på mig!!! 
Igår tog Rebecka med mig på gratis träning i parken, fy fan! 
Alltså det var jättekul och alla kunde köra efter sitt egna tempo men det är så lätt att försöka haka på personen som visar övningarna. 
Jag kan meddela att träningen var riktigt effektiv då jag nästan inte kan göra mig just nu. Det värsta är att jag ska göra det imorgon igen..... Hur ska detta gå? 
Fast mitt i allt klagande så är det ganska skönt också, att äntligen röra på sig efter en hel graviditet plus många månader av bärande på Astrid. 
I samband med allt detta kan jag passa på att berätta att hon börjat gå, den lilla söta minimänniskan traskar med sina små fossingar 😃 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: