Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Den bästa dagen

Kategori: Allmänt

Vilken dag! 
4 år tillbaka i tiden. 
Dagens arbetspass tog aldrig slut, klockan gick så otroligt sakta ock pirret i magen tilltog ju längre dagen vandrade. 
När klockan äntligen slog slut-tid bytte jag om, handlade lite lördagsmat, rusade hem, städade, duschade och sen ringde telefonen äntligen. 
Några minuter senare stod han där utanför dörren, killen som jag träffat en gång tidigare och mailat med i nästan 6 månader. 
Vi hälsade lite nervöst på varandra, vinet korkades upp och musiken började spela.  Runt 3-tiden tittade vi på klockan och sa - men oj är klockan redan så mycket! 
Mitt i natten, klart du kan sova här du kan ju lixom inte åka till dina polare nu. Vi bäddade en extra säng och pratade i några timmar till. 
Det var jag och killen med brunt hår, det sneda leendet och de otroligt vackra ögonen.... Min prinscharming!
Min älskade kille ❤️
Min älskade fästman ❤️
Pappan till vårat älskade barn ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: