Rebecca

Funderinga som leder till världsproblem är min grej!

Pass nummer 2

Kategori: Allmänt

Inatt kunde jag knappt röra mig och ångesten var enorm när jag vaknade imorse. Hur skulle jag ta mig upp? Eller ner på golvet till Astrid? Varför är toastolen så långt ner? Dessa frågor har varit återkommande hela dagen. 
Efter lunch tog vi oss ut på promenad i det fina vädret, älskar sommar och sol. 
Vi gick till stan för att möta Rebecka och Jacob samt köpa en studentpresent, check! 
När vi kom hem ringde Rebecka och sa att det inte blir någon träning för henne men Jimmy pushade mig till att gå dit själv, tack! Jag är faktiskt tacksam på riktigt för även om jag har extrem träningsvärk så genomförde jag dagens pass och kan känna mig riktigt stolt och nöjd. Nu är det många dagar ledigt så kör jag på måndag igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: